ANALÍTICA WEB: Interpreta les dades per optimitzar i millorar resultats

T’agradaria conèixer, aprofundir i mesurar tot el què passa a una web corporativa?

No és important si ets petita, mitjana o gran empresa. No és important si l’analítica web la gestioneu internament o externament. El què sabem és que tenir uns coneixements de SEO i de Màrqueting on line, ja no és suficient.

L’analítica web permet analitzar els resultats de les accions de màrqueting i prendre decisions basades en dades. Això ens permetrà optimitzar el lloc web per captar i/o fidelitzar als clients, millorar les accions de màrqueting i identificar si el públic objectiu és l’adequat.

Aquest seminari no només tractarà de com mesurar el tràfic al lloc web, sinó d’entendre i analitzar-lo per estudiar la repercussió de les nostres campanyes de màrqueting on line, la conducta dels visitants en el lloc web i cercar tendències per a què puguem prendre millors decisions. No es tractarà només d’analitzar sinó de tenir visió crítica i saber interpretar la informació que ens proporciona l’eina Google Analytics, una de les eines més potents del mercat.

Aquest programa va dirigit a professionals que participen en processos de digitalització de les empreses, aquells que treballen a l’àrea de màrqueting o bé emprenedors que ofereixen serveis de màrqueting digital.

ponent

SR. CARLOS VIERA

Director del Màster en Màrqueting digital d’EUDE School. Membre d’Expert’s Team a MailChimp. Va ser embaixador i Partnership de Hootsite Media Inc.i director de màrqueting durant 13 anys en una empresa del sector digital. Màster Europeu en Publicitat Digital i Comunicació Interactiva per ESIC Business School. Certificat en Google Analytics, Google Ads, Mailchimp, i Hootsuite.

Programa

1. Mesurar el tràfic al lloc web

  • Beneficis
  • Funcionament intern de Google Analytics
  • Sistema d’etiquetatge de pàgines
  • Implementació
  • Funcionalitats
    • Informes en temps real
    • Mostreig

2. Interpretar les dades

  • Fases a GA
    • Recol·lecció de dades
    • Processament de les dades
    • Configuració
    • Reporting
  • Configuració d’Objectius
  • Configuració d’alertes
  • Filtres
  • Tècniques bàsiques d’anàlisi
    • Segmentació / Context / Atribució
  • Tipus de dades (dimensions i mètriques)

3. Practicar

  • Cas pràctic amb un compte demostració
  • Exercici pràctic en temps real
MESURES COVID-19
1. REORDENEM LA NOSTRA ACTIVITAT
– A la sala de formació, el màxim d’assistents permesos no podrà superar les deu persones.
– Garantim la distància interpersonal de seguretat en tot moment, redistribuint i separant el mobiliari per garantir una separació mínima d’un metre i mig entre els assistents i entre els assistents i el docent.
2. GARANTIM LES CONDICIONS DE SEGURETAT I PROTECCIÓ
– És obligatori l’ús de la mascareta en tot moment.
– Cal tenir una cura especial de la higiene de mans.
INFORMACIÓ
Data
26 de Novembre 2020
Hora
9.30 a 13.30 i de 15.00 a 19.00 hores
Inscripció
360 euros

Si és interessant, comparteix-ho!

0Shares
0
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.