Analitza grans quantitats d’informació amb les taules dinàmiques d’Excel

Les taules dinàmiques d’Excel són una poderosa eina de processament de dades que ens ajuda a relacionar i comparar grans quantitats de dades al mostrar dinàmicament la interacció entre files i columnes de la mateixa taula, facilitant així la interpretació i presa de decisions en funció de les dades.

Aquest dinamisme ens permet realitzar anàlisis ràpids de la informació massiva, ordenar-la, comptabilitzar-la amb un parell de clicks, filtrar-la i generar informes que, treballant sense el potencial de les taules dinàmiques, ens requeririen una inversió de temps considerable.

Les taules dinàmiques són una de les eines més poderoses d’Excel, però molts usuaris es senten intimidats al moment d’utilitzar-les tot i que s’hagi convertit en un requeriment bàsic i indispensable en molts llocs de treball: vendes, màrqueting, administració, recursos humans, comptabilitat…

Si creus que ha arribat el moment d’aprendre com funciona aquesta eina tant potent, necessites resumir i analitzar fàcilment grans quantitats d’informació, i guanyar agilitat i eficàcia en el moment de generar informes que agrupin totes aquestes dades, aquest programa on podràs practicar tots aquests aspectes, està pensat per a tu.

Objectius

  • Generar informes per a la presa de decisions amb el maneig de taules i gràfics dinàmics
  • Conèixer la gestió de base de dades en Excel, identificant les diferents eines necessàries
  • Importar dades des d’altres fonts utilitzant el MS Query
  • Familiaritzar-se amb el llenguatge SQL per a l’elaboració de consultes a base de dades
  • Identificar formes de simulació de casos generant escenaris

COL·LABORACIÓ TÈCNICA

Sr. Borja Roibàs. Diplomat en Ciències Empresarials i Microsoft Oficial Specialist (MOS). Consultor especialitzat en finances, quadre de comandament integral i ofimàtica avançada d’anàlisis. Experiència docent en empreses de diversos sectors com gran consum (Leche Pascual, Coca-cola), Retail (Corte Inglés, Mediamark), Indústria (endesam, Isolux), Serveis bancaris (BBVA, Santander) i Farma (Pfizer, Zeltia). Professor col·laborador de LIDERA.

ONLIVE LEARNING – CONNECTA’T A LA PRESENCIALITAT

Des de Lidera oferim en tots els nostres seminaris places presencials i places en format onLive Learning.

  • Gràcies a l’adaptació tecnològica de la nostra sala de formació, tots els assistents que es connectin onLive, tindran la possibilitat d’assistir mitjançant zoom a la formació sense perdre els beneficis de la presencialitat.
  • Quines són aquestes millores tecnològiques?
    • Càmera panoràmica rotativa, perquè no perdis cap detall
    • Micròfons i altaveus integrats, perquè ho escoltis tot amb la mateixa claredat que els assistents presencials
    • Televisió des de la qual se’t veurà, perquè puguis interactuar amb el formador i els companys sense cap dificultat.

PROGRAMA

1. Una mica més enllà de l’Excel bàsic:

  • Tecles avançades i dreceres
  • Fórmules i funcions.

2. Problemàtica de dades prèvies

  • Fórmules de text
  • Text en columnes
  • Eliminar duplicats
  • Buscar i reemplaçar
  • Validació de dades

3. Taules dinàmiques

  • Introducció
  • Varis camps, files i columnes
  • Explotació de files i columnes
  • Configuració d’un campo de valor
  • Mostrar valors com
  • Disseny de taules
  • Agrupació de dates
  • Segmentació de dades
  • Inserir escala de temps
  • Camps i elements calculats

4. Altres

  • Buscar Objectiu
  • Taules de dades

5. Power view. Eficàcia en presentació de dades

  • Relacions entre taules, introducció.

 

Requisits per assistir a la formació

  • Ordinador portàtil.
  • MS Office i concretament excel (versió 2013 Plus o 2016 Professional Plus).
  • És recomanable tenir coneixements d’Excel.

MESURES COVID-19

Complim les mesures dictades per el Ministeri de Salut i garantim:

– Distància de 4 metres entre el ponent i els alumnes
– Assegurem en tot moment una distància de separació d’1.5 metres
– L’ús de la mascareta és obligatori en tot moment
– Disposem de gel desinfectant a l’entrada de la sala de formació
– Desinfectants disponibles
– Disposem de cartells recordatoris amb les mesures a seguir
– L’espai està net i desinfectat
– Ventilem freqüentment la sala de formació (10 minuts cada hora)
– Assegurem la neteja i desinfecció del mobiliari, les superfícies de contacte, i els dispositius compartits (a cada ús)
– Assegurem la neteja i desinfecció dels banys
– Evitem aglomeracions en entrades i sortides (màxim 15 persones per seminari)
– Establim mecanismes per evitar encreuaments

INFORMACIÓ
Data
23 i 24 de Novembre
Horari
23 de Novembre de 15h30 a 19h30 i 24 de Novembre de 9h30 a 13h30
Inscripció
360 €
=
Durada
8 hores

Si és interessant, comparteix-ho!

Shares
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.