Competències digitals: maximitza l’ús de les eines de Microsoft Office per a millorar la productivitat

El mercat laboral requereix de professionals que tinguin altes competències digitals, per a poder afrontar els diferents reptes que tenen les organitzacions en l’actualitat. En aquest marc, perfeccionar el conjunt de coneixements, capacitats, destreses i habilitats digitals, s’ha convertit en un factor indispensable en molts llocs de treball.

Microsoft Office és una eina d’abast general per a tots els professionals de diversos sectors, però és molt més que Word, Excel i PowerPoint: és una solució de treball moderna, completa i intel·ligent que, maximitzant-ne el seu ús, ens ajuda a millorar la productivitat en el lloc de treball.

Al finalitzar el programa, els assistents seran capaços de simplificar i/o eliminar l’elaboració de tasques repetitives i en general augmentar l’agilitat i la destresa en la utilització de Microsoft Office.

Objectius

  • Millorar la productivitat del dia a dia profunditzant el coneixement de les eines Outlook, Word i Teams
  • Fer un ús professional del correu electrònic
  • Crear documents de qualitat professional
  • Potenciar el treball en equip
  • Augmentar l’agilitat i la destresa en la seva utilització

COL·LABORACIÓ TÈCNICA

Sr. Borja Roibas. Professor de EUDE Business School en els màsters de MBA Finances, Comerç Internacional i RRHH. Va ser consultor financer en Mercats de Valors en sales de tresoreria i cotització d’opcions financeres. Va començar la seva carrera professional a Natwest i va continuar a Citibank Internacional a on va ser coordinador de vendes de warrants a Espanya i Portugal. Durant diversos anys va prosseguir la seva carrera en consultoria mentre compatibilitzava el seu treball com a formador a empreses i diverses escoles de negoci. El seu perfil tècnic el va apropar a PWC com a consultor independent financer i d’estudis de mercat i a la Universitat de Navarra al ISEM com a professor de comptabilitat financer. Arran d’aquest moment i per les seves característiques personals a l’aula i el seu tipus de docència, es dedica professionalment al món de la docència. Professor col·laborador de Lidera.

ONLIVE LEARNING – CONNECTA’T A LA PRESENCIALITAT

Des de Lidera oferim en tots els nostres seminaris places presencials i places en format onLive Learning.

  • Gràcies a l’adaptació tecnològica de la nostra sala de formació, tots els assistents que es connectin onLive, tindran la possibilitat d’assistir mitjançant zoom a la formació sense perdre els beneficis de la presencialitat.
  • Quines són aquestes millores tecnològiques?
    • Càmera panoràmica rotativa, perquè no perdis cap detall
    • Micròfons i altaveus integrats, perquè ho escoltis tot amb la mateixa claredat que els assistents presencials
    • Televisió des de la qual se’t veurà, perquè puguis interactuar amb el formador i els companys sense cap dificultat.

PROGRAMA

1. Introducció a Microsoft Office

2. Outlook: Ús professional del correu electrònic

  • Visualitzacions de la safata d’entrada
  • La gestió del temps – Notificacions i alertes
  • Gestió de la informació – Carpetes, categories, banderes i columnes personalitzades
  • Tasques compartides per gestionar accions
  • Outlook Search, Regles de correu electrònic, Passos ràpids i Plantilles de correu electrònic
  • Calendari – Compartir i gestió avançada
  • Trucs a Outlook

3. Word: Crea documents de qualitat professional

  • Format del text i distribució de pàgines
  • Inserir taules, imatges i filigranes
  • Compartir, col·laborar, guardar i imprimir
  • Millorar l’accessibilitat i la facilitat d’ús dels teus documents

4. Teams: Més enllà de les reunions on line, col·labora amb l’equip

  • Notificacions i alertes
  • Menús i pestanyes
  • Creació i utilització d’un Team, Channels i Private Channels, xats i xats privats
  • Trasllat de converses del correu electrònic a Outlook i a Teams
  • Treballar amb fitxers dins de Teams
  • Col·laborar amb Teams i OneDrive
  • Treballar amb altres aplicacions a Teams (Planner, Whiteboard, OneNote, etc.)

5. Excel: Les seves possibilitats en el teu dia a dia

  • Anàlisi informació
  • Creació d’informes
  • Control i desviació de dades quantitatives
  • Visualització de dades

6. Altres eines de Microsoft Office. PowerPoint, OneDrive i OneNote

7. Casos pràctics

INFORMACIÓ
Data
8 i 9 de novembre
Horari
De 15.00 a 19.00
Inscripció
295 €
=
Durada
8 hores

Si és interessant, comparteix-ho!

Shares
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.