E-mail marqueting: Automatització i gestió de les bases de dades

L’email marquèting és una de les eines de màrqueting on line amb més tasa de conversió de ventes, de repetició de compra i fidelització. Per aquest motiu, saber explotar les possibilitats del email marketing pot ser un factor clau en un negoci  com també ho és conèixer les estratègies i tècniques adequades per el disseny de les campanyes d’email marketing.

Pretenem que coneguis les plataformes més utilitzades, estratègies de segmentació, planificació d’enviaments, medició i optimització de campanyes i fórmules de persuasió i creativitat. Coneixeràs també tots els passos necessaris per a gestionar, planificar , crear i mesurar una campanya en un entorn d’email màrqueting. Tractarem la gestió de la base de dades, la seva captació i el manteniment dels usuaris a la base de dades. Treballarem d’una manera pràctica la posada en marxa d’una campanya, disseny, planificació i enviament, així com la revisió dels resultats obtinguts. Ho farem amb una de les plataformes més utilitzades en aquest moment : Mailchimp

ponent

SR. CARLOS VIERA

Director del Màster en Màrqueting digital d’EUDE School. Membre d’Expert’s Team a MailChimp. Va ser embaixador i Partnership de Hootsite Media Inc.i director de màrqueting durant 13 anys en una empresa del sector digital. Màster Europeu en Publicitat Digital i Comunicació Interactiva per ESIC Business School. Certificat en Google Analytics, Google Ads, Mailchimp, i Hootsuite.

Programa

1. Introducció al Email-MK

  • Una mica d’història
  • Principals plataformes
  • L’Spam i com evitar caure a la seva “bandeja de entrada”

2. La importància de la base de dades

  • Creació
  • Captació i fórmules d’alimentació
  • Manteniment i gestió de les baixes
  • Control i depuració de la base de dades

3. Copy i creativitat

  • Redacció efectiva – recomanacions al assumpte, remitent i cos del text
  • Paraules SPAM
  • Selecció d’imatges i persuasió (fórmules creatives)
  • CTA- Call to Action

4. Periodicitat

  • Quan i como escollir el millor dia i hora d’enviament
  • Quants correus podem enviar i a qui?

5. Medició

  • Principals mètriques
  • Lectures d’informes dins de les plataformes d’email màrqueting

6. Cas Pràctic

  • Creació d’una compte a Mailchimp
  • Exercici pràctic de desenvolupament d’una campanya
MESURES COVID-19
1. REORDENEM LA NOSTRA ACTIVITAT
– A la sala de formació, el màxim d’assistents permesos no podrà superar les deu persones.
– Garantim la distància interpersonal de seguretat en tot moment, redistribuint i separant el mobiliari per garantir una separació mínima d’un metre i mig entre els assistents i entre els assistents i el docent.
2. GARANTIM LES CONDICIONS DE SEGURETAT I PROTECCIÓ
– És obligatori l’ús de la mascareta en tot moment.
– Cal tenir una cura especial de la higiene de mans.
INFORMACIÓ
Data
27 de Novembre 2020
Hora
9.00 a 14.00 hores.
Inscripció
280 euros

Si és interessant, comparteix-ho!

0Shares
0
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.