Scroll Top

Eines i habilitats per a la gestió eficaç del temps

El temps és limitat. Només tenim 24 hores en un dia i és necessari saber gestionar-les si volem ser eficaços i productius en la nostra vida laboral. Una adequada gestió del temps permet aconseguir més amb menys esforç.

Aquest programa pretén explorar diverses tècniques i eines pràctiques que t’ajudaran a millorar la gestió del temps. Aprendràs a identificar les teves prioritats i a establir metes clares, perquè puguis dedicar el teu temps i recursos adequadament a allò que és més important. També descobriràs com eliminar distraccions i interrupcions innecessàries, i com establir límits per mantenir-te enfocat i concentrat en les tasques importants.

En administrar el teu temps de manera efectiva, podràs dur a terme més tasques importants en menys temps, per tant, tindràs un augment de la teva productivitat. Una bona gestió de temps et permetrà també organitzar les teves activitats i tindràs una sensació més gran de control, enfocament i concentració.

Amb un sistema efectiu de gestió del temps, desenvoluparàs habilitats com la planificació, la presa de decisions i la gestió de prioritats. Aprendràs a utilitzar eines i estratègies com l’establiment de fites, calendaritzar, dividir fites en tasques, i diverses tècniques que et permetran optimitzar el teu temps i incrementar la teva eficiència.

El programa s’enfocarà a proporcionar als participants les eines i habilitats necessàries per a optimitzar el seu temps i assolir una major productivitat .

Objectius

  • Comprendre la importància de la gestió eficaç del temps en l’entorn professional.
  • Identificar els obstacles comuns que afecten la gestió del temps.
  • Aprendre tècniques i eines pràctiques per a millorar la productivitat i maximitzar l’ús del temps.
  • Desenvolupar habilitats de planificació per a aconseguir resultats més eficients.

COL·LABORACIÓ TÈCNICA

Sra. Carme Espinosa. Màster Universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria. Postgrau en infermeria en Salut Comunitària per la Universitat de Barcelona. Postgrau en tècniques i mètodes de recerca per la UAB. Màster in Health Informatics Swansea University Wales i Diplomada en Infermeria per la Universitat de Barcelona. Al llarg de la seva carrera professional ha estat docent en diverses institucions públiques i privades tant nacionals com internacionals, i en una varietat d’entorns i sectors. És especialista en programes de formació que potencien les “soft skills” i estar al dia de les darreres tendències, metodologies i enfocaments en el desenvolupament d’habilitats i competències rellevants per a l’entorn laboral actual. Formadora de Lidera SL.

ONLIVE LEARNING – CONNECTA’T A LA PRESENCIALITAT

Des de Lidera oferim en tots els nostres seminaris places presencials i places en format onLive Learning.

  • Gràcies a l’adaptació tecnològica de la nostra sala de formació, tots els assistents que es connectin onLive, tindran la possibilitat d’assistir mitjançant zoom a la formació sense perdre els beneficis de la presencialitat.
  • Quines són aquestes millores tecnològiques?
    • Càmera panoràmica rotativa, perquè no perdis cap detall
    • Micròfons i altaveus integrats, perquè ho escoltis tot amb la mateixa claredat que els assistents presencials
    • Televisió des de la qual se’t veurà, perquè puguis interactuar amb el formador i els companys sense cap dificultat.

Per poder participar a la formació en format onLive el vostre ordinador ha de tindre un micròfon i una càmera. Tanmateix, la càmera s’ha de mantenir encesa durant tota la formació (exceptuant els descansos). Si la càmera està apagada durant la formació, Lidera es reserva el dret de finalitzar la seva participació a la formació.

Aconsellem comprovar que teniu Zoom instal·lat o podeu accedir via web i que la càmera i el micròfon funcionen abans de començar la formació.

PROGRAMA

1. Introducció a la gestió eficaç del temps

  • Importància d’una bona gestió del temps
  • Autoavaluació
  • Com m’organitzo – Planificar i programar
    • Principi de Paretto
    • Llei de Perls
    • Llei de Parkinson

2. Identificació dels desafiaments de la gestió del temps

  • Anàlisi dels principals obstacles que afecten la gestió eficaç del temps
  • Com superar la manca d’organització i planificació
  • La gestió del temps i el rellotge biològic

3. Tècniques per a millorar la productivitat

  • Priorització de tasques i establiment de fites
  • Establiment d’objectius SMART
  • Tècniques de gestió del temps: tècnica Pomodoro i la matriu d’Eisenhower

4. Gestió eficient del dia a dia

  • Estratègies per a minimitzar les interrupcions en lloc de treball
  • Comunicació eficaç: claredat i concisió
  • Assertivitat en les reunions

5. L’espai de treball

  • El lloc de treball
  • Telèfon i videotrucades
  • Gestió de les distraccions digitals i el correu electrònic
INFORMACIÓ
Data
20 i 22 de juny
Horari
De 15.00 a 18.00
N
Inscripció
280 €
=
Durada
6 hores

Si és interessant, comparteix-ho!

Shares
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.