Estratègia digital: Un nou entorn, un nou model, un nou consumidor

La digitalització ha arribat per quedar-se, i ha passat de ser una necessitat a una obligació.

Planificar una estratègia digital s’ha convertit en una necessitat per a qualsevol empresa que vulgui tenir presència dins de l’era digital. L’estratègia digital inclou totes les mesures que faran possible que la teva empresa creixi en el mar d’internet. Es tracta de crear una estructura que generi noves possibilitats a través d’internet i que permeti aprofitar l’impuls digital per poder competir al mercat, integrant les noves tècniques de màrqueting digital i adaptant-nos als hàbits dels nous consumidors.

Degut al ritme vertiginós dels nous entorns digitals, és important conèixer i integrar els coneixements, eines i tècniques que et donaran visibilitat, posicionament i tràfic de potencials clients, factors claus per assolir l’èxit aportant valor a l’empresa.

Amb aquest programa busquem entendre i situar-nos dins del nou context digital, així com detectar els hàbits dels nous consumidors mitjançant les tècniques més innovadores de planificació estratègica digital.

ponent

SR. CARLOS VIERA

Director del Màster en Màrqueting digital d’EUDE School. Membre d’Expert’s Team a MailChimp. Va ser embaixador i Partnership de Hootsite Media Inc.i director de màrqueting durant 13 anys en una empresa del sector digital. Màster Europeu en Publicitat Digital i Comunicació Interactiva per ESIC Business School. Certificat en Google Analytics, Google Ads, Mailchimp, i Hootsuite.

Programa

1. Entendre el panorama digital actual

  • Transformació Digital dels negocis
  • Nou entorn
  • Canvi de Paradigma
  • Dades de penetració de la digitalització mundial i per països
  • El mòbil com a eina de comunicació
  • Nous models de negoci

2. Ecosistema digital

  • Elements que conformen l’ecosistema
  • Integració i convergència dels canals

3. El nou consumidor

  • Com i qui és el consumidor on line?
  • Metodologies de consum
  • Eines d’anàlisi del consumidor. Google Trends.

4. Eines i estratègies d’anàlisi on line

  • Principals fórmules estratègiques
  • Tècniques i disciplines del marketing digital
  • L’embut de conversió: Tofu, Mofu, Bofu
  • Principals mètriques de mediació i control dels canals digitals
  • Visita i reconeixements de funcionalitats a Google Analytics
  • Eines
MESURES COVID-19
1. REORDENEM LA NOSTRA ACTIVITAT
– A la sala de formació, el màxim d’assistents permesos no podrà superar les deu persones.
– Garantim la distància interpersonal de seguretat en tot moment, redistribuint i separant el mobiliari per garantir una separació mínima d’un metre i mig entre els assistents i entre els assistents i el docent.
2. GARANTIM LES CONDICIONS DE SEGURETAT I PROTECCIÓ
– És obligatori l’ús de la mascareta en tot moment.
– Cal tenir una cura especial de la higiene de mans.
INFORMACIÓ
Data
25 de Novembre 2020
Hora
9.30 a 13.30 i de 15.00 a 19.00 hores
Inscripció
380 euros

Si és interessant, comparteix-ho!

0Shares
0
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.