GESTIÓ EFICAÇ D’OUTLOOK – OPTIMITZA EL TEU TEMPS I EL DE L’EQUIP

El correu electrònic s’ha convertit en una eina fonamental en el nostre dia a dia i ha canviat la manera de comunicar-nos a nivell professional.

Outlook s’ha posicionat com a eina puntera per poder gestionar aquesta comunicació, i fer-ne un ús professional ens ajuda no només a gestionar millor el temps, sinó a ser més eficaços.
Com a complement a Outlook, OneNote i OneDrive ens ofereixen la possibilitat de recopilar informació, potents funcions de recerca per trobar allò que volem ràpidament i blocs de notes compartits perquè els equips puguin treballar en col·laboració d’una manera més efectiva. Afegir aquestes eines al nostre flux de treball ens aportarà beneficis tant a nivell individual com empresarial.

Aquest seminari ens ensenyarà a fer un ús professional d’Outlook, OneNote i OneDrive mitjançant bones pràctiques i trucs per poder ser més àgils, efectius i professionals

Objectius

  • Realitzar un ús i maneig intel·ligent del correu electrònic
  • Adquirir una gestió eficaç a nivell professional d’Outlook
  • Aprendre a utilitzar OneNote i OneDrive com a complements en el nostre flux de treball

Ponent

Sr. Borja Roibás.  Diplomat en Ciències Empresarials i Microsoft Oficial Specialist (MOS). Consultor especialitzat en finances, quadre de comandament integral i ofimàtica avançada d’anàlisis. Experiència docent en empreses de diversos sectors com gran consum (Leche Pascual, Coca-cola), Retail (Corte Inglés, Mediamark), Indústria (endesam, Isolux), Serveis bancaris (BBVA, Santander) i Farma (Pfizer, Zeltia). Professor col·laborador de LIDERA.

1. Eines informàtiques i gestió del temps

2. Fer un ús professional del correu electrònic

  • A qui fiquem en còpia?
  • Són importants tots els correus?
  • Gestió de la informació
  • Mida dels missatges
  • Com fer un ús adequat del correu electrònic?
  • Recomanacions per a la rebuda de correus
  • Envia menys i rep menys
  • Utilitzar correctament l’assumpte
  • Classificació de missatges
  • Missatges pendents
  • Normes

3. Outlook

  • Trucs a Outlook
  • Format condicional
  • Passos ràpids
  • Compartir i gestió avançada.
  • Combinar correspondència. Contactes. Excel de comunicació
  • Tasques Onenote
  • Personalització de la interfície
  • Organització de carpetes

4. Onenote i Onedrive

  • Crear un bloc de notes
  • Agregar enllaços i arxius
  • Inserir imatges i taules
  • Agregar més pàgines i seccions
  • Personalitzar les seccions
  • Guardar, compartir i editar conjuntament
MESURES COVID-19
1. REORDENEM LA NOSTRA ACTIVITAT
– A la sala de formació, el màxim d’assistents permesos no podrà superar les deu persones.
– Garantim la distància interpersonal de seguretat en tot moment, redistribuint i separant el mobiliari per garantir una separació mínima d’un metre i mig entre els assistents i entre els assistents i el docent.
2. GARANTIM LES CONDICIONS DE SEGURETAT I PROTECCIÓ
– És obligatori l’ús de la mascareta en arribar i en marxar del centre.
– Dintre de la sala, no és obligatori l’ús de mascaretes, sempre que es respecti la distància
interpersonal de seguretat.
– Cal tenir una cura especial de la higiene de mans.
INFORMACIÓ
Data
30 d'Octubre de 2020
Hora
De 9.30 a 13.30 hores
Inscripció
260 €

Si és interessant, comparteix-ho!

0Shares
0
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.