Millora el control i el reporting de la comunitat de propietaris amb Excel

La gestió de comunitats inclou tasques de molta responsabilitat i que requereixen una gestió eficaç i àgil, entre elles  la de generar informes per entregar tant als propietaris (arrendadors) com als llogaters (arrendataris).

Com ens pot ajudar excel, en el control econòmic de l’administració d’una comunitat? Com puc generar informes, que tot i contenir una gran quantitat de dades, siguin fàcils d’entendre i visualment atractius?

El fet de tenir tota aquesta informació unificada en una plantilla fàcil d’entendre, d’utilitzar i d’actualitzar i la possibilitat de generar informes visuals atractius, així com gestionar grans quantitats de dades de forma còmoda i àgil, són algunes de les funcions que ens pot oferir Microsoft Excel en la gestió de comunitats.

Microsoft Excel ens ofereix flexibilitat i comoditat al moment de realitzar totes aquestes tasques, està a l’abast de qualsevol professional i aprendre’l a utilitzar correctament ens permetrà assolir eficaçment els nostres objectius amb menys esforç i més precisió, potenciarà el nostre treball i optimitzarà el servei que oferim com a gestors de comunitats.

En aquest seminari, dirigit a tots aquells professionals que administren comunitats i vulguin ampliar els seus coneixements sobre Excel, oferirem una visió eminentment pràctica de Microsoft Excel orientat a la gestió de comunitats. Mitjançant exercicis pràctics aprofundirem en les possibilitats que ens ofereix aquesta eina i crearem una plantilla que ens permeti agilitzar les tasques del nostre dia a dia així com la generació d’informes visuals atractius per tal de poder-los entregar ja sigui als arrendadors o arrendataris.

Objectius

  • Adquirir i aplicar els coneixements necessaris per la utilització de les eines de Microsoft Excel en l’àmbit de la gestió de comunitats.
  • Aprendre a utilizar plantilles i crear-ne de noves adaptades a les nostres necessitats.
  • Assolir els coneixements necessaris per utilizar Excel com a eina de Reporting.
  • Realitzar de forma senzilla i rápida gràfics, taules i fòrmules.
  • Analitzar grans quantitats de dades amb taules dinàmiques

COL·LABORACIÓ TÈCNICA

Sr. Borja Roibàs. Diplomat en Ciències Empresarials i MOS Microsoft Oficial Specialist. Consultor especialitzat en finances, quadre de comandament integral i ofimàtica avançada d’anàlisis. Experiència docent en empreses de diversos sectors com gran consum (Leche Pascual, Cocacola), Retail (Corte Inglés, Mediamark), Indústria (endesam, Isolux), Serveis bancaris (BBVA, Santander) i Farma (Pfizer, Zeltia). Professor col·laborador de LIDERA.

PROGRAMA

  • El control d’una administració de comunitats – Manipulació de dades
    • El pressupost anyal – Previsió d’ingressos i despeses
    • El arrendataris i el control d’ingressos i despeses derivades de la propietat
    • Seguiment de la previsió del pressupost versus la realitat – Control de desviacions
  • Tractament de grans quantitats de dades
    • Filtrar una base de dades i recerca d’aquella informació que busquem
    • Taules dinàmiques – Resumeix, analitza i creua dades
  • La generació d’informes de reporting
    • Aprèn a crear informes estètics i concisos amb tota la informació necessària
      • Models de reporting automàtic
      • Presentem-ho bé: Passar de la dada als gràfics
      • Impressió i personalització d’informes
  • Cas pràctic: Creació d’una plantilla  personalitzada

MESURES COVID-19

Complim les mesures dictades per el Ministeri de Salut i garantim:

– Distància de 4 metres entre el ponent i els alumnes
– Assegurem en tot moment una distància de separació d’1.5 metres
– L’ús de la mascareta és obligatori en tot moment
– Disposem de gel desinfectant a l’entrada de la sala de formació
– Desinfectants disponibles
– Disposem de cartells recordatoris amb les mesures a seguir
– L’espai està net i desinfectat
– Ventilem freqüentment la sala de formació (10 minuts cada hora)
– Assegurem la neteja i desinfecció del mobiliari, les superfícies de contacte, i els dispositius compartits (a cada ús)
– Assegurem la neteja i desinfecció dels banys
– Evitem aglomeracions en entrades i sortides (màxim 10 persones per seminari)
– Establim mecanismes per evitar encreuaments

INFORMACIÓ
Data
22 i 24 de Febrer 2021
Horari
De 15.00h a 19.00h
Inscripció
360 €
=
Durada
8 hores

Si és interessant, comparteix-ho!

0Shares
0
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.