Scroll Top

Seminari pràctic: elaboració i models de presentació dels comptes anuals

Aquest seminari pràctic pretén explicar i tornar a revisar tota aquella informació que s’ha d’incloure en els comptes anuals. S’explica la diferència de la informació que s’ha d’incloure en els comptes anuals normals i els comptes anuals abreujats. S’explicaran també les característiques de cadascun dels models, els seus avantatges i inconvenients i quan és apropiat utilitzar-los.

Ateses les darreres modificacions establertes en els comptes anuals l’any 2022 i els nombrosos dubtes que va generar entre l’empresariat i els assessors andorrans, aquest seminari pretén tornar a revisar els formularis digitals de Govern establerts en la seva plataforma en formats de registre, presentació i liquidació de comptes i tots ells vinculats entre si i la seva casuística particular.

Facilitarem coneixements bàsics per tal que els assistents puguin automatitzar amb una o diverses eines el seu compliment, amb l’objectiu de facilitar les obligacions comptables, mercantils i fiscals dels empresaris andorrans.

L’objectiu d’aquest seminari és donar una visió transversal als assistents de com emplenar els formularis electrònics que fa servir el Govern d’Andorra de forma àgil i eficient i en la mesura del possible automatitzar els principals processos.

Objectius

  • Analitzar, entendre i intentar agilitzar els processos interns i administratius en relació amb l’elaboració i dipòsit de comptes de les empreses andorranes.
  • Ensenyar a elaborar i emplenar de manera fàcil i eficient els formularis digitals del Govern d’Andorra.
  • Revisar els principals aspectes amb relació a les obligacions dels empresaris andorrans, en relació amb els requisits mercantils, fiscals i de dipòsit de comptes, així com de presentació dels mateixos a través del portal web del Govern d’Andorra.

COL·LABORACIÓ TÈCNICA

Sr. Antoni Bisbal Galbany. Titulat Superior i Graduat en Administració i Direcció d’Empreses per l’escola de negocis Fomento-EBS i la Universitat Oberta de Catalunya; a més de Màster en Auditoria de comptes per la Universitat d’Alcalà (Madrid), així com postgrau d’especialista en auditoria i comptabilitat per la mateixa facultat. El senyor Bisbal és membre del Col·legi oficial d’Economistes d’Andorra i ha estat membre del Consell d’administració de la Caixa Andorrana de la Seguretat Social. Ha estat autor de diverses publicacions i articles, en l’àmbit comptable i tributari a Andorra. Ha participat en nombroses conferències tant a Andorra com a l’estranger en relació amb la inversió estrangera, el desplegament comptable i tributari a Andorra, així com en aspectes claus de l’economia andorrana. Així mateix, ha estat professor i col·laborador a la Universitat d’Andorra, així com en diversos màsters de formació professional i cursos d’especialització en aspectes comptables, financers i tributaris. És el soci-director de Crowe Andorra a més d’auditor de comptes i assessor tributari amb més de vint anys d’experiència en l’àmbit comptable, econòmic i fiscal, havent realitzat bona part de la seva trajectòria professional en empreses multinacionals. El Sr. Bisbal és actualment membre de la Junta de Col·legi d’economistes d’Andorra. Professor col·laborador de Lidera SL.

ONLIVE LEARNING – CONNECTA’T A LA PRESENCIALITAT

Des de Lidera oferim en tots els nostres seminaris places presencials i places en format onLive Learning.

  • Gràcies a l’adaptació tecnològica de la nostra sala de formació, tots els assistents que es connectin onLive, tindran la possibilitat d’assistir mitjançant zoom a la formació sense perdre els beneficis de la presencialitat.
  • Quines són aquestes millores tecnològiques?
    • Càmera panoràmica rotativa, perquè no perdis cap detall
    • Micròfons i altaveus integrats, perquè ho escoltis tot amb la mateixa claredat que els assistents presencials
    • Televisió des de la qual se’t veurà, perquè puguis interactuar amb el formador i els companys sense cap dificultat.

Per poder participar a la formació en format onLive el vostre ordinador ha de tindre un micròfon i una càmera. Tanmateix, la càmera s’ha de mantenir encesa durant tota la formació (exceptuant els descansos). Si la càmera està apagada durant la formació, Lidera es reserva el dret de finalitzar la seva participació a la formació.

Aconsellem comprovar que teniu Zoom instal·lat o podeu accedir via web i que la càmera i el micròfon funcionen abans de començar la formació.

PROGRAMA

1. Normes d’elaboració dels comptes anuals

2. Elaboració de models de comptes anuals

  • Model de balanç
  • Model de compte de pèrdues i guanys
  • Model d’estat de canvis del patrimoni net
  • Model d’estat de flux d’efectiu
  • Model de memòria

3. Els models abreujats de comptes anuals

4. La formulació i firma dels comptes anuals

5. La signatura electrònica i la seva incidència en la formulació dels comptes anuals

6. L’aprovació dels comptes anuals i la declaració jurada

7. Presentació i format dels comptes anuals

INFORMACIÓ
Data
12 de juny
Horari
De 09.00 a 14.00
N
Inscripció
325 €
=
Durada
5 hores

Si és interessant, comparteix-ho!

Shares
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.