Transformació digital: full de ruta cap a la digitalització.

carlos

Qui ens ho explicarà?

Sr. Carlos Viera

Amb més de 20 anys d’experiència en la comunicació, el màrqueting i la publicitat, ha viscut la transformació del sector veient passar per davant el canvi de paradigma, de consumidor i d’enfoc d’estratègies, tècniques i mitjans. Ha tingut la oportunitat de treball per a companyies com El Corte Inglés, Banco Santander, CorteFiel i un llarg etcètera i ocupant la major part de la seva experiència en clients del sector del entreteniment, principalment de cine, televisió i videojocs, com Disney, Paramount, Sony, Microsoft Xbox o Nintendo. En l’ actualitat ha fundat i dirigeix Monkeys & Elephants, un ecosistema digital de diferents perfils experts en negoci digital, i compagina aquesta tasca amb la docència, on dirigeix e imparteix classes dins del Master de Marketing Digital per a escoles de negocis i empreses de varis països de tot el món.

Director del Màster en Màrqueting digital d’EUDE School. Membre d’Expert’s Team a MailChimp. Va ser embaixador i Partnership de Hootsite Media Inc. i director de màrqueting durant 13 anys en una empresa del sector digital. Màster Europeu en Publicitat Digital i Comunicació Interactiva per ESIC Business School. Certificat en Google Analytics, Google Ads, Mailchimp, i Hootsuite.

DE QUÈ PARLARÀ?

La digitalització ha arribat per quedar-se. En un món hiperconnectat les empreses poden trobar a internet la informació necessària per conèixer en profunditat al seu consumidor, entendre les seves necessitats i desitjos, conèixer la seva opinió i inclús una predicció dels seus pròxims passos.

Aquest canvi en la mentalitat, la manera d’actuar, de relacionar-nos, de ser, de consumir, d’entendre al client i de comunicar-nos, obliga a les empreses a fer el salt a la xarxa, però la tecnologia no ho és tot. Un entorn somiat que no només ens dóna, sinó que també ens exigeix. És per això que la digitalització no és voluntària, és una necessitat, una obligació.

És en aquest punt on les empreses es plantegen un canvi, un exercici d’adaptació a l’entorn que millori els seus processos, serveis, capacitat de reacció i el més important, la seva cultura. La transformació digital ajuda a les empreses en aquesta tasca, però… sabem realment què és la transformació digital? És un concepte molt utilitzat actualment, però que genera molts dubtes i que no acabem d’entendre com posar en marxa.

Durant aquest onlivExperience conceptualitzarem aquest terme tan utilitzat, analitzant exemples reals d’empreses que han fet el pas de transformar la seva cultura, i contextualitzarem els motius que ens porten a la digitalització. Desxifrarem les claus de la transformació digital, presentant un per un els passos a donar i parlarem dels errors més habituals que no hem de cometre per emprendre amb èxit la digitalització de la nostra empresa. Oferirem un full de ruta que marcarà el camí cap a la integració i convergència de les nombroses tècniques i canals que actualment podem utilitzar per connectar amb els nostres clients.

Traçarem un mapa per fases, on mostrarem l’ecosistema digital de la nostra empresa, així com les diferents tècniques i accions que podem posar en marxa per activar cadascun dels canals i obtenir resultats efectius amb un retorn de la inversió clar. Tot això associat a exemples d’empreses reals que van decidir fet el pas.

Si vols saber com començar, quins passos seguir, etapes a complir, barreres que et trobaràs i la seva solució, acompanya’ns durant aquest onlivExperience.

DATA

25 de Març de 2021

HORA

De 11.30 a 13.00 hores

INSCRIPCIÓ

40 euros

L’onlivExperience comença en:

 

Si és interessant, comparteix-ho!
Shares

 

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.