Bonaventura Armengol 10, 6è 161, Andorra la Vella
376 803 680 info@lidera.ad
Changing the way

Recerca de talent

Desitges un canvi professional?

Si t'estàs plantejant un canvi professional i en aquests moments no tenim cap procés de selecció que s'adeqüi al què estàs cercant... no et preocupis... omple el formulari, envian's el teu currículum i quan encaixis en un procés, nosaltres et trobarem!

Llegeix més

Comptable

El teu món és la comptabilitat? Sempre has volgut treballar en una consultora? Ets una persona dinàmica a la que li agrada col·laborar amb diferents àrees? Tens curiositat per conèixer diferents sectors d’activitat? Si creus que és el moment de buscar nous reptes professionals continua llegint.

Busquem un comptable dinàmic, resolutiu, flexible i proactiu que es vulgui incorporar a una consultora en expansió situada a Escaldes Endordany.  

Les tasques que haurà de realitzar són les següents:

  • Tot el procés comptable (entrada d’assentaments, tancaments i confecció de comptes anuals).
  • Revisió de comptabilitats.
  • Confecció d’impostos (IGI, IRPF, IS ...).
  • Tasques pròpies de l’àrea laboral (nòmines, llibres horaris, contractes ...).
  • Suport en la realització de gestions i altres tasques administratives.

Si hi ha alguna àrea on no tens experiència no et preocupis, per nosaltres és igual d’important la motivació per aprendre i assumir nous reptes.

Llegeix més

Advocat Corporate Sènior

T’apassiona el Dret i  el món de l’empresa? T’agrada assessorar en tots els cicles de vida d’una empresa? T’agrada oferir un tracte personalitzat i aportar solucions jurídiques a les necessitats de les empreses?

Et proposem incorporar-te a un despatx de professionals de Barcelona, del dret i de l’economia, que configura una oferta multidisciplinar en l’àmbit societari, fiscal i civil i que ofereix un servei personalitzat a les necessitats de cada client en la gestió del seu patrimoni.

Cerquem un professional per reforçar l’àrea Private Law on assessorà clients nacionals i internacionals en l’àmbit contractual privat i mercantil, immobiliari i de gestió societària.

Llegeix més

Responsable RRHH

Estem cercant un professional que vulgui el repte de liderar i gestionar l'àrea de Recursos Humans. Una àrea que no només volem que s'encarregui de gestionar persones i talent, sinó que el rol ha der ser més obert i adaptable, estant present tant a nivell estratègic com executiu. 

Cerquem al professional que entengui com es mou l'organització, els diferents escenaris, que res és per sempre. Ha de tenir un coneixement excepcional de l'organització, quins objectius té, com els vol aconseguir i quins mitjans disposa per fer-ho. També és essencial que sigui un professional que conegui les decisions, estratègies, objectius i com alienar les persones.

Serà molt important que tingui un perfil analític i numèric, que basi els seus arguments i decisions en fets i dades i que sobretot ajudi a que l'àrea treballi sota criteris d'eficàcia i eficiència.

 

  

 

 

Llegeix més

Gerent d'Advisory

Portes més de 4 anys en el departament d’Advisory assessorant a tot tipus de clients? Vols assumir nous reptes dins de l’àmbit econòmic i financer? Consideres que la comptabilitat no és només una obligació formal, sinó una eina de gestió per la presa de decisions? T’agradaria gestionar el teu propi equip?

Et proposem incorporar-te a un despatx de professionals de Barcelona, del dret i de l’economia que configura una oferta multidisciplinar en l’àmbit societari, fiscal i civil i que ofereix un servei personalitzat a les necessitats de cada client en la gestió del seu patrimoni o activitat empresarial.

Cerquem un candidat que lideri l’àrea d’Advisory per tal d’oferir als clients assessorament empresarial, financer i comptable que els doni eines de gestió en la presa de decisions en l’àmbit econòmic i financer.

Llegeix més

Comercial d'Assegurances

Ets comercial i et planteges un canvi? T’agradaria especialitzar-te en el món de les assegurances? Ets una persona dinàmica a la que li agrada combinar la feina de comercial amb la gestió interna d'oficina?

Cerquem un Comercial d’Assegurances resolutiu, dinàmic i proactiu que es vulgui incorporar a una empresa consolidada del país.

El seu objectiu serà la fidelització i ampliació de la cartera de clients. Per fer-ho l’empresa li facilitarà l’estratègia comercial a seguir i campanyes comercials dinamitzadores. És important que siguis organitzat, ja que treballaràs de forma autònoma i hauràs de tenir clara orientació a resultats.  

Llegeix més

Responsable de l'Àrea de Gestió

Tens ganes de fer un canvi? Estem cercant el Responsable de l'Àrea de Gestió d'una empresa d'assessorament. Aquest responsable ha de ser un professional que vulgui gestionar i solucionar les demandes i necessitats que els clients puguin plantejar, com per exemple; constitució d'empreses, obertures de comerç, modificacions estatutàries, tràmits amb admininstracions i organismes públics, entre altres.

 

A més el professional que cerquem serà el responsable de preparar informes i presentacions per a clients, per tant és molt important que es tinguin habilitats de comunicació i d'empatia.

 

Ets un bon tècnic de gestió i vols més responsabilitats? T'agrada el tracte amb els clients? T'avorreix la monotonia? Si et consideres una persona dinàmica i resolutiva continua llegint, t'estem buscant a tu.

Llegeix més

Director/a de Restauració

Tens experiència com a Director/a de Restauració i estàs cercant noves oportunitats professionals? T'agrada la gestió d'equips i consideres que ets una persona organitzada, analítica, orientada a l'assoliment i amb habilitats de negociació? 

Estem buscant un/a Director/a de Restauració per un grup empresarial important del Principat d'Andorra. La missió principal consisteix a planificar l’estratègia empresarial del departament de Restauració i coordinar les accions necessàries per al seu correcte funcionament. També s'haurà d'assegurar la rendibilitat econòmica i comercial, establint la política de preus, l'oferta gastronòmica i el tipus de client a qui va dirigit.

Algunes de les funcions a desenvolupar més concretament seran:

  • Definir l'oferta gastronòmica i adaptar-la a les expectatives del mercat en funció dels canvi i evolució de les vendes.
  • Planificar, organitzar i supervisar, juntament amb la Direcció General, esdeveniments especials.
  • Gestionar i coordinar el personal al seu càrrec. 
  • Coordinar el desenvolupament i implementació d'estratègies per la venda de menjar, begudes com elaboració de menús, activitats de promoció, entre altres.
  • Definir els processos propis del departament. Fixar els objectius, les polítiques, programes i protocols del departament de Restauració.
  • Promoure, crear i coordinar amb altres departaments iniciatives i productes que augmentin la rendibilitat.
  • Promoure accions comercials per incentivar les vendes dels diversos punts de servei.
  • Cuidar la relació amb els proveïdors habituals en benefici de l’empresa.
  • Donar cobertura als esdeveniments i accions socials, tant nivell intern com extern.

Llegeix més

Senior Compliance

El compliance o compliment normatiu fonamenta la seva activitat, en establir les polítiques i procediments adequats i suficients per garantir que una empresa desenvolupi les seves activitats i negocis conforme a la normativa vigent i a les polítiques i procediments interns. 

El compliance és una activitat que s'està estenent a tots els sectors i empreses que busquen protegir-se tant de la possible responsabilitat jurídica, com del conseqüent risc reputacional que podrien afrontar.

Si ets un professional del món del compliance amb experiència de més de 4 anys, aquesta posició et pot interessar!. Per un projecte emprenedor al Principat  d'Andorra, estem cercant un Senior Compliance que vulgui orientar la seva carrera professional a l'assessorament en diferents sectors empresarials i amb esperit de posicionar el projecte com a pioner en l'àmbit empresarial, dels processos i tecnològic.

 

 

Llegeix més

Advocat Sènior

Consideres que ets un advocat proactiu i amb una clara orientació a client? Fa temps que cerques un canvi per progressar a la teva carrera professional? T’agradaria treballar en un despatx generalista del Principat d’Andorra? Et sents còmode assessorant diferents tipus de clients? T’agradaria tenir un horari de treball fins les 17:00h?

Estem cercant un Advocat generalista, amb grans dots de comunicació, que tingui una visió transversal de l'exercici del Dret i que la professionalitat i la feina ben feta siguin els seus trets d'identitat.

Es valorarà que tinguis experiència en les àrees de civil, penal, administratiu, mercantil, societari, urbanístic i en defensa jurídica.  

Podries ser tu el nostre candidat?

Llegeix més

Direcció Comercial

Fa temps que dirigeixes una àrea comercial i vols assumir un nou repte en la teva carrera professional? Si ets un professional que vol dissenyar, definir i dirigir l'estratègia comercial conjuntament amb el CEO d'un grup del sector hoteler, restauració i retail aquí tens una molt bona oportunitat.

Vols cercar nous mercats i clients potencials?

Vols proposar nous continguts comercials, objectius de venda tant online com off line?

Vols responsabilitzar-te de l'evolució de les vendes?

Vols negociar i contractar?

Vols establir processos d'eficàcia i eficiència en un departament?

Vols gestionar un equip de treball?

Vols donar nou valor afegit a l'oferta/producte comercial?

Consideres important treballar tant la vessant comercial com la de gestió?

Estem buscant un/a Director/a Comercial per un grup empresarial. 

Com a Direcció Comercial algunes de les teves funcions seran les següents: 

  • Planificació i execució de les visites comercials, així com el seu seguiment.
  • Definir, establir i coordinar els procediments administratius del Departament.
  • Establir els protocols i procediments de treball del seu departament.
  • Dirigir l’estratègia comercial a curt, mig i llarg termini, juntament amb la Direcció General.
  • Negociació amb clients i proveïdors.
  • Elaboració de tarifes. Definició de polítiques i estratègies de preus.
  • Elaboració d'estudis de mercat, plans de negoci i pressupostos.
  • Optimització de l'àrea tant a nivell organitzatiu com d'eines de gestió. 
  • Gestió, coordinació, motivació i formació de l'equip comercial.

Llegeix més