Bonaventura Armengol 10, 6è 161, Andorra la Vella
376 803 680 info@lidera.ad
Changing the way

Recerca de talent

Desitges un canvi professional?

Si t'estàs plantejant un canvi professional i en aquests moments no tenim cap procés de selecció que s'adeqüi al què estàs cercant... no et preocupis... omple el formulari, envian's el teu currículum i quan encaixis en un procés, nosaltres et trobarem!

Llegeix més

Head of Administration

Do you have a high level of English and you would like to use it at a professional level? Do you have experience with secretary and administrative tasks? Are you that kind of person who loves to offer personalize and high quality service? Are you looking for a working schedule that allows you to reconcile family life?

If you love formal educational environments, keep on reading, this position might interest you!

We at Lidera are searching an Administration chief for a company in the education sector. The person we are looking for will be the connection point among different departments in the company, he or she will need to develop tasks as Secretary of Direction, coordinate and manage providers, collaborate in planning and executing events and, attend users, etc.

Llegeix més

Tècnic en gestió de projectes de comunicació

T'interessa el món de la comunicació? Et consideres una persona que es planifica bé i molt organitzada? Tens experiència en gestió de projectes? Estàs cercant un nou repte professional on poder créixer i envoltar-te dels millors professionals del sector? T’agradaria participar en tot tipus de projectes de consultoria?

Estem cercant un Assistant en projectes de comunicació per una consultoria en comunicació enfocada a la gestió de l’estratègia de posicionament i a contribuir al negoci per generar i preservar la reputació i la rellevància de marca.

El professional que estem cercant s'encarregarà de gestionar i fer seguiment de tot tipus de projectes en l’àmbit de la comunicació i gestió de marca.

Llegeix més

Comptable

El teu món és la comptabilitat? Sempre has volgut treballar en una consultora? Ets una persona dinàmica a la que li agrada col·laborar amb diferents àrees? Tens curiositat per conèixer diferents sectors d’activitat? Si creus que és el moment de buscar nous reptes professionals continua llegint.

Busquem un comptable dinàmic, resolutiu, flexible i proactiu que es vulgui incorporar a una consultora en expansió situada a Escaldes Endordany.  

Les tasques que haurà de realitzar són les següents:

  • Tot el procés comptable (entrada d’assentaments, tancaments i confecció de comptes anuals).
  • Revisió de comptabilitats.
  • Confecció d’impostos (IGI, IRPF, IS ...).
  • Tasques pròpies de l’àrea laboral (nòmines, llibres horaris, contractes ...).
  • Suport en la realització de gestions i altres tasques administratives.

Si hi ha alguna àrea on no tens experiència no et preocupis, per nosaltres és igual d’important la motivació per aprendre i assumir nous reptes.

Llegeix més

Advocat Corporate Sènior

T’apassiona el Dret i  el món de l’empresa? T’agrada assessorar en tots els cicles de vida d’una empresa? T’agrada oferir un tracte personalitzat i aportar solucions jurídiques a les necessitats de les empreses?

Et proposem incorporar-te a un despatx de professionals de Barcelona, del dret i de l’economia, que configura una oferta multidisciplinar en l’àmbit societari, fiscal i civil i que ofereix un servei personalitzat a les necessitats de cada client en la gestió del seu patrimoni.

Cerquem un professional per reforçar l’àrea Private Law on assessorà clients nacionals i internacionals en l’àmbit contractual privat i mercantil, immobiliari i de gestió societària.

Llegeix més

Director/a de Restauració

Tens experiència com a Director/a de Restauració i estàs cercant noves oportunitats professionals? T'agrada la gestió d'equips i consideres que ets una persona organitzada, analítica, orientada a l'assoliment i amb habilitats de negociació? 

Estem buscant un/a Director/a de Restauració per un grup empresarial important del Principat d'Andorra. La missió principal consisteix a planificar l’estratègia empresarial del departament de Restauració i coordinar les accions necessàries per al seu correcte funcionament. També s'haurà d'assegurar la rendibilitat econòmica i comercial, establint la política de preus, l'oferta gastronòmica i el tipus de client a qui va dirigit.

Algunes de les funcions a desenvolupar més concretament seran:

  • Definir l'oferta gastronòmica i adaptar-la a les expectatives del mercat en funció dels canvi i evolució de les vendes.
  • Planificar, organitzar i supervisar, juntament amb la Direcció General, esdeveniments especials.
  • Gestionar i coordinar el personal al seu càrrec. 
  • Coordinar el desenvolupament i implementació d'estratègies per la venda de menjar, begudes com elaboració de menús, activitats de promoció, entre altres.
  • Definir els processos propis del departament. Fixar els objectius, les polítiques, programes i protocols del departament de Restauració.
  • Promoure, crear i coordinar amb altres departaments iniciatives i productes que augmentin la rendibilitat.
  • Promoure accions comercials per incentivar les vendes dels diversos punts de servei.
  • Cuidar la relació amb els proveïdors habituals en benefici de l’empresa.
  • Donar cobertura als esdeveniments i accions socials, tant nivell intern com extern.

Llegeix més

Senior Compliance

El compliance o compliment normatiu fonamenta la seva activitat, en establir les polítiques i procediments adequats i suficients per garantir que una empresa desenvolupi les seves activitats i negocis conforme a la normativa vigent i a les polítiques i procediments interns. 

El compliance és una activitat que s'està estenent a tots els sectors i empreses que busquen protegir-se tant de la possible responsabilitat jurídica, com del conseqüent risc reputacional que podrien afrontar.

Si ets un professional del món del compliance amb experiència de més de 4 anys, aquesta posició et pot interessar!. Per un projecte emprenedor al Principat  d'Andorra, estem cercant un Senior Compliance que vulgui orientar la seva carrera professional a l'assessorament en diferents sectors empresarials i amb esperit de posicionar el projecte com a pioner en l'àmbit empresarial, dels processos i tecnològic.

 

 

Llegeix més

Advocat Sènior

Consideres que ets un advocat proactiu i amb una clara orientació a client? Fa temps que cerques un canvi per progressar a la teva carrera professional? T’agradaria treballar en un despatx generalista del Principat d’Andorra? Et sents còmode assessorant diferents tipus de clients? T’agradaria tenir un horari de treball fins les 17:00h?

Estem cercant un Advocat generalista, amb grans dots de comunicació, que tingui una visió transversal de l'exercici del Dret i que la professionalitat i la feina ben feta siguin els seus trets d'identitat.

Es valorarà que tinguis experiència en les àrees de civil, penal, administratiu, mercantil, societari, urbanístic i en defensa jurídica.  

Podries ser tu el nostre candidat?

Llegeix més