Bonaventura Armengol 10, 6è 161, Andorra la Vella
376 803 680 info@lidera.ad
Changing the way

Recerca de talent

Desitges un canvi professional?

Si t'estàs plantejant un canvi professional i en aquests moments no tenim cap procés de selecció que s'adeqüi al què estàs cercant... no et preocupis... omple el formulari, envian's el teu currículum i quan encaixis en un procés, nosaltres et trobarem!

Llegeix més

El món de l'Auditoria és el teu?

Tots sabem que el món de l'auditoria és dur, perquè pots treballar moltes hores i concentrades en determinats períodes de temps, també sabem que hi han uns terminis que si o si s'han de complir i que cal ser molt meticulós i professional a la feina, ja que firmar una auditoria no és qualsevol document. 

Tot i així, també sabem que és un dels sectors a on més s'aprèn, a on en poc temps et pots convertir en un molt bon professional i que la teva opinió i assessorament serà escoltat. També sabem que treballant com auditor et permet conèixer molts sectors d'activitat empresarial a fons, estar al dia de la regulació i legislació, i que és l'activitat a on s'apren millor a treballar en equip. 

Per totes aquestes raons, tant les primeres com les segones, per una firma d'auditoria internacional que opera al Principat d'Andorra, estem cercant un auditor/a amb almenys dos anys d'experiència que vulgui crèixer amb el projecte del nostre client. 

Llegeix més

Vols treballar en Atenció al Client en una Notaria?

T'agradaria treballar en una empresa en la que el rigor, la seriositat, la professionalitat i l'excel·lència són la seva marca personal? Consideres que ets un/a professional en el que en un entorn formal podries mostrar millor les teves habilitats i en el que et sentiries més realitzat treballant?

Tot l'equip que treballa en aquesta empresa l'uneix l'objectiu i la passió per oferir un servei d'alta qualitat, eficient, proper i en el que el servei i atenció al client és la clau per avançar. 

Els clients d'aquesta empresa el que busquen és rigor, assessorament, compliment de terminis pactats i recolzament en totes les preguntes i dubtes que puguin tenir. 

El/la professional que cerquem com podrà ajudar a assolir aquests objectius?

Atenent al client presencial i telefònicament, oferint una atenció personalitzada, professional i eficient.

També és essencial proporcionar recolzament als companys amb la finalitat que ells puguin centrar-se amb la seva feina i convertir-se amb algú imprescindible a l'organització i a l'equip.

Llegeix més

Head of Administration

Do you have a high level of English and you would like to use it at a professional level? Do you have experience with secretary and administrative tasks? Are you that kind of person who loves to offer personalize and high quality service? Are you looking for a working schedule that allows you to reconcile family life?

If you love formal educational environments, keep on reading, this position might interest you!

We at Lidera are searching an Administration chief for a company in the education sector. The person we are looking for will be the connection point among different departments in the company, he or she will need to develop tasks as Secretary of Direction, coordinate and manage providers, collaborate in planning and executing events and, attend users, etc.

Llegeix més

Auxiliar Comptable (horari conciliador)

Estàs cansat/da de l'horari d'oficina estandart a Andorra? Creus que una vida professional plena no hauria d'anar associada a jornades maratonianes?

Si has respost afirmativament a les preguntes, aquesta oportunitat pot ser per a tu!

Estem cercant un/a Auxiliar Comptable per una consultoria del Principat. L'entorn on treballaràs és modern, professional i prestigiós, a més estaràs envoltat dels millors professionals del sector. 

Què et podem oferir? Un horari que et permeti conciliar la vida personal i professional sense haver d'escollir o prioritzar cap de les dos.

Què esperem de tu? Que et sentis part important de l'equip, que vinguis a treballar cada dia amb actitud positiva i que durant la teva jornada ho donis tot, això si, quan sigui l'hora de marxar esperem que gaudeixis molt del teu temps lliure i carreguis piles.

Llegeix més

Jurista Júnior

T'agradaria treballar en una Notaria? Has finalitzat els teus estudis en Dret i busques un projecte amb possibilitats reals de creixement? Creus que tens facilitat d'aprenentatge?

Estem cercant un/a Jurista Júnior per una important Notaria del Principat d'Andorra.

Si consideres que et desenvolupes bé en entorns formals i rigorosos que requereixen molta discreció, continua llegint perquè aquesta oportunitat t'interessa. 

 

Llegeix més

Assessor/a Comptable

Tens experiència i/o formació en comptabilitat i impostos? Cerques un projecte on l’horari et permeti conciliar la vida familiar? Et sents còmode/a treballant de forma autònoma i assumint responsabilitats?

Una important Gestoria del país, consolidada i amb una llarga trajectòria necessita incorporar al seu equip un/a Assessor/a Comptable. Aquest/a es responsabilitzarà d’una cartera de clients de diferents sectors i dimensions. Les tasques principals que realitzarà seran la confecció i revisió de comptabilitats, la confecció d’impostos i de comptes anuals, oferint sempre una atenció personalitzada i un assessorament d’alta qualitat.

Per ser el/la nostre/a candidat/a hauràs de ser comunicatiu/va, rigorós/a, organitzat/da i saber treballar de forma autònoma i en equip.

Llegeix més

Gerent

Estem cercant un/a professional que vulgui agafar les regnes d'una empresa del sector de serveis a la construcció del Principat d'Andorra. La gerència que cerquem, esperem que sigui la figura clau en la planificació, organització, direcció, control i integració de recursos de la companyia i de les obres que gestiona.

La gestió de projectes, tant des de la vessant tècnica, com des de la financera, passant per la gestió de recursos humans, serà una competència fonamental del/a candidat/a. La creació, millora i implantació de processos organitzacionals és un objectiu que es cerca amb la incorporació, a més de ser un motor per a que la companyia guanyi en eficàcia, eficiència i agilitat. 

Si ets un/a professional amb coneixements i experiència en gestió de projectes del sector de la construcció, creiem que aquesta és una oportunitat per fer un gran salt professional. 

 

 

 

Llegeix més

Assistant Jurídic

Tens experiència com Assistant i t’agradaria treballar en un despatx d'advocats? Sempre t’has imaginat treballant en un entorn formal i rigorós? Vols tenir l'oportunitat de crèixer professionalment?

Cerquem un Assistant jurídic per un important despatx d’advocats amb una reconeguda trajectòria en l’exercici i la defensa dels interessos dels seus clients, oferint un tracte molt personalitzat i un assessorament clar, detallat i directe.

A més de realitzar tasques d'atenció als clients, controlar les agendes, nodrir la base de dades i arxiu, entre d'altres, podràs adquirir nous coneixements i assumir noves responsabilitats, donant suport administratiu en la preparació d'escrits, documents legals, formularis, etc., als professionals del despatx. 

 

 

Llegeix més

Tècnic en gestió de projectes de comunicació

T'interessa el món de la comunicació? Et consideres una persona que es planifica bé i molt organitzada? Tens experiència en gestió de projectes? Estàs cercant un nou repte professional on poder créixer i envoltar-te dels millors professionals del sector? T’agradaria participar en tot tipus de projectes de consultoria?

Estem cercant un Assistant en projectes de comunicació per una consultoria en comunicació enfocada a la gestió de l’estratègia de posicionament i a contribuir al negoci per generar i preservar la reputació i la rellevància de marca.

El professional que estem cercant s'encarregarà de gestionar i fer seguiment de tot tipus de projectes en l’àmbit de la comunicació i gestió de marca.

Llegeix més