Bonaventura Armengol 10, 6è 161, Andorra la Vella
376 803 680 info@lidera.ad
Changing the way

Recerca de talent

Desitges un canvi professional?

Si t'estàs plantejant un canvi professional i en aquests moments no tenim cap procés de selecció que s'adeqüi al què estàs cercant... no et preocupis... omple el formulari, envian's el teu currículum i quan encaixis en un procés, nosaltres et trobarem!

Llegeix més

Assistant

Tens experiència com a Recepcionista d'oficina i t’agradaria assumir noves responsabilitats? Treballes com Assistant i busques un canvi? T’agradaria treballar en un entorn seriós i distingit on es prioritza el tracte personalitzat al client? Vols estar en contacte amb clients de diferents nacionalitats?

Cerquem un/a Assistant per un despatx professional del sector financer on la transparència, la independència, la professionalitat i l’atenció personalitzada són els seus trets distintius.

Llegeix més

Head of Admissions, Communications and Marketing

Would you like to become a part of the team in an innovative School in the Country? Are you willing to participate in an education project which is in expanding process? Your level of English is very high and you would love to use it as vehicular Language? Excellence is one of your targets?

We are looking for a Head of Admissions, Communications and Marketing for the British College of Andorra.

The British College of Andorra is a school for children between 3 and 18 years old based upon the British Education System. Students are educated to attend the best Universities around the world. The mission of British College is to offer opportunities to all and every student to achieve excellence in all the areas, academic, arts, sports, as well as in  physical, spiritual and mental health and to strength their motivation to achieve personal and professional success in the XXI Century in order to achieve a complete life.

The professional that we are looking for needs to be communicative, honest, empathetic, very organized and rigorous; He/she must enjoy personal relationships and administrative management. Some of this person’s future responsibilities will include the management of future students’ applications from the initial first contact until the acceptance and incorporation of the new student to the school. During this process, the person will need to solve questions, make visits, and most of all stablish a direct contact with parents. The candidate is also expected to collaborate in the development of the marketing and communication strategy to achieve the objectives of the School.

Llegeix més

Direcció Financera

Cerquem a un/a professional que vulgui el repte de dirigir l'àrea financera per una empresa innovadora i familiar del Principat d'Andorra. Volem que aquest directiu treballi colze a colze amb la propietat i direcció general, per tant busquem un professional amb visió estratègica, que analitzi permanentment com assolir els objectius que s'ha fixat l'empresa, i que a l'hora aconsegueixi, administri i optimitzi els recursos. 

La direcció financera que cerquem esperem que tingui un control financer de l'empresa per poder garantir el creixement del seu valor, a través de l'anàlisi econòmic- financer, el pla financer, el pressupost econòmic, el pressupost de tresoreria i el d'inversions. Volem un recolzament en l'elaboració del pla estratègic i en l'assessorament en la presa de decisions.

Finalment creiem que en un entorn tant inestable i canviant, el professional que cerquem ha de ser algú capaç de dissenyar plans d'acció que resolguin problemes, sabent gestionar recursos, col·laborant amb totes la resta de àrees de l'empresa, analitzant la competència i el mercat, per plantejar estratègies econòmic-financeres adients i sent una palanca d'avenç clau del negoci.

 

 

Llegeix més

Analista d'Inversions

T’apassiona el món de les inversions? Tens facilitat per analitzar diferents companyies i productes financers nacionals i internacionals? Consideres que tens una visió àmplia del mercat i visió de negoci i d'empresa? T’agradaria incorporar-te a una gestora de patrimonis independent on s’ofereix un servei molt personalitzat?

Et proposem formar part d’una entitat financera d’inversió, dedicada a la gestió individualitzada de patrimonis i a l’assessorament financer, que basa la seva metodologia en la independència, transparència, professionalitat i personalització.

Cerquem un professional inquiet, polivalent, proactiu, que treballi en equip i sobretot amb gran capacitat analítica sense que perdi de vista les tasques més operatives i administratives inherents a la posició.

Llegeix més

Comptable

El teu món és la comptabilitat? Sempre has volgut treballar en una consultora? Ets una persona dinàmica a la que li agrada col·laborar amb diferents àrees? Tens curiositat per conèixer diferents sectors d’activitat? Si creus que és el moment de buscar nous reptes professionals continua llegint.

Busquem un comptable dinàmic, resolutiu, flexible i proactiu que es vulgui incorporar a una consultora en expansió situada a Escaldes Endordany.  

Les tasques que haurà de realitzar són les següents:

  • Tot el procés comptable (entrada d’assentaments, tancaments i confecció de comptes anuals).
  • Revisió de comptabilitats.
  • Confecció d’impostos (IGI, IRPF, IS ...).
  • Tasques pròpies de l’àrea laboral (nòmines, llibres horaris, contractes ...).
  • Suport en la realització de gestions i altres tasques administratives.

Si hi ha alguna àrea on no tens experiència no et preocupis, per nosaltres és igual d’important la motivació per aprendre i assumir nous reptes.

Llegeix més

Advocat Corporate Sènior

T’apassiona el Dret i  el món de l’empresa? T’agrada assessorar en tots els cicles de vida d’una empresa? T’agrada oferir un tracte personalitzat i aportar solucions jurídiques a les necessitats de les empreses?

Et proposem incorporar-te a un despatx de professionals de Barcelona, del dret i de l’economia, que configura una oferta multidisciplinar en l’àmbit societari, fiscal i civil i que ofereix un servei personalitzat a les necessitats de cada client en la gestió del seu patrimoni.

Cerquem un professional per reforçar l’àrea Private Law on assessorà clients nacionals i internacionals en l’àmbit contractual privat i mercantil, immobiliari i de gestió societària.

Llegeix més

Director/a de Restauració

Tens experiència com a Director/a de Restauració i estàs cercant noves oportunitats professionals? T'agrada la gestió d'equips i consideres que ets una persona organitzada, analítica, orientada a l'assoliment i amb habilitats de negociació? 

Estem buscant un/a Director/a de Restauració per un grup empresarial important del Principat d'Andorra. La missió principal consisteix a planificar l’estratègia empresarial del departament de Restauració i coordinar les accions necessàries per al seu correcte funcionament. També s'haurà d'assegurar la rendibilitat econòmica i comercial, establint la política de preus, l'oferta gastronòmica i el tipus de client a qui va dirigit.

Algunes de les funcions a desenvolupar més concretament seran:

  • Definir l'oferta gastronòmica i adaptar-la a les expectatives del mercat en funció dels canvi i evolució de les vendes.
  • Planificar, organitzar i supervisar, juntament amb la Direcció General, esdeveniments especials.
  • Gestionar i coordinar el personal al seu càrrec. 
  • Coordinar el desenvolupament i implementació d'estratègies per la venda de menjar, begudes com elaboració de menús, activitats de promoció, entre altres.
  • Definir els processos propis del departament. Fixar els objectius, les polítiques, programes i protocols del departament de Restauració.
  • Promoure, crear i coordinar amb altres departaments iniciatives i productes que augmentin la rendibilitat.
  • Promoure accions comercials per incentivar les vendes dels diversos punts de servei.
  • Cuidar la relació amb els proveïdors habituals en benefici de l’empresa.
  • Donar cobertura als esdeveniments i accions socials, tant nivell intern com extern.

Llegeix més

Senior Compliance

El compliance o compliment normatiu fonamenta la seva activitat, en establir les polítiques i procediments adequats i suficients per garantir que una empresa desenvolupi les seves activitats i negocis conforme a la normativa vigent i a les polítiques i procediments interns. 

El compliance és una activitat que s'està estenent a tots els sectors i empreses que busquen protegir-se tant de la possible responsabilitat jurídica, com del conseqüent risc reputacional que podrien afrontar.

Si ets un professional del món del compliance amb experiència de més de 4 anys, aquesta posició et pot interessar!. Per un projecte emprenedor al Principat  d'Andorra, estem cercant un Senior Compliance que vulgui orientar la seva carrera professional a l'assessorament en diferents sectors empresarials i amb esperit de posicionar el projecte com a pioner en l'àmbit empresarial, dels processos i tecnològic.

 

 

Llegeix més

Advocat Sènior

Consideres que ets un advocat proactiu i amb una clara orientació a client? Fa temps que cerques un canvi per progressar a la teva carrera professional? T’agradaria treballar en un despatx generalista del Principat d’Andorra? Et sents còmode assessorant diferents tipus de clients? T’agradaria tenir un horari de treball fins les 17:00h?

Estem cercant un Advocat generalista, amb grans dots de comunicació, que tingui una visió transversal de l'exercici del Dret i que la professionalitat i la feina ben feta siguin els seus trets d'identitat.

Es valorarà que tinguis experiència en les àrees de civil, penal, administratiu, mercantil, societari, urbanístic i en defensa jurídica.  

Podries ser tu el nostre candidat?

Llegeix més

Direcció Comercial

Fa temps que dirigeixes una àrea comercial i vols assumir un nou repte en la teva carrera professional? Si ets un professional que vol dissenyar, definir i dirigir l'estratègia comercial conjuntament amb el CEO d'un grup del sector hoteler, restauració i retail aquí tens una molt bona oportunitat.

Vols cercar nous mercats i clients potencials?

Vols proposar nous continguts comercials, objectius de venda tant online com off line?

Vols responsabilitzar-te de l'evolució de les vendes?

Vols negociar i contractar?

Vols establir processos d'eficàcia i eficiència en un departament?

Vols gestionar un equip de treball?

Vols donar nou valor afegit a l'oferta/producte comercial?

Consideres important treballar tant la vessant comercial com la de gestió?

Estem buscant un/a Director/a Comercial per un grup empresarial. 

Com a Direcció Comercial algunes de les teves funcions seran les següents: 

  • Planificació i execució de les visites comercials, així com el seu seguiment.
  • Definir, establir i coordinar els procediments administratius del Departament.
  • Establir els protocols i procediments de treball del seu departament.
  • Dirigir l’estratègia comercial a curt, mig i llarg termini, juntament amb la Direcció General.
  • Negociació amb clients i proveïdors.
  • Elaboració de tarifes. Definició de polítiques i estratègies de preus.
  • Elaboració d'estudis de mercat, plans de negoci i pressupostos.
  • Optimització de l'àrea tant a nivell organitzatiu com d'eines de gestió. 
  • Gestió, coordinació, motivació i formació de l'equip comercial.

Llegeix més