Bonaventura Armengol 10, 6è 161, Andorra la Vella
376 803 680 info@lidera.ad
Changing the way

Accelerem el canvi

Accelerem el canvi

Facilitem el mètode de canvi convertint-nos en aliat estratègic del nostre client. Caldrà definir bé la necessitat del canvi, assegurar que el projecte neixi amb el recolzament suficient, que hi hagi una bona estratègia de comunicació i unir els canvis amb l’estructura de l’empresa.

Alguns serveis

Disseny de Model de Servei al Client. Creem una cultura de servei mitjançant una metodologia i definim i implementen les estratègies de servi al client mitjançant una cultura de servei, alineada amb la missió i visió de l’empresa. Creem una proposta de valor definint estàndards i processos per incrementar la fidelitat dels clients.

Com ho fem?

  • Formulem l’estratègia de servei i de valor al client
  • Definim els valors i estàndards de comportament alineats amb l’estratègia de servei
  • Identifiquem els gaps del serveis, en base al nivell de qualitat que es vol aconseguir i el nivell actual
  • Identifiquem les barreres del servei al client i definim les accions per mitigar els factors que afecten al servei
  • Identifiquem els moments de la veritat en el servei
  • Alineem els processos als estàndards de serveis
  • Implementem el procés de medició i retroalimentació

Cultura corporativa. La cultura organitzativa ha de ser coherent i ha de mostrar consistència entre el què es pensa, el què es fa i el que es projecte cap els grups interessats.

Com creem una cultura rellevant que recolzi l’estratègia del negoci?

  • Facilitem el procés de formulació dels principis rectors del comportament organitzacional
  • Identifiquem els valors corporatius mitjançant un procés que permet la definició de les creences, polítiques, normes, actituds, conductes i resultats associats als valors que es volen implantar.
  • Comprometem als líders per modelar i promoure la cultura corporativa
  • Alineem els sistemes de gestió i de recursos humans com a reforçadors de les conductes esperades
  • Implantem estratègies de sensibilització, formació, comunicació, medició i reconeixement
  • Fem estudis quantitatius i qualitatius de clima organitzacional

 Gestió del canvi tecnològic. Desenvolupem i implementem estratègies, metodologies i millors pràctiques orientades a facilitar l’adopció de noves tecnologies, mitjançant un pla de canvi que acompanya cadascuna de les fases del projecte; amb l’objectiu d’alinear processos, persones i tecnologia amb l’objectiu d’aconseguir un desenvolupament superior en el negoci..

Los comentarios están cerrados.