El desenvolupament del negoci és el resultat de la interacció de varis components organitzacionals. Per tant, si es desitja implementar una gestió per processos ha de considerar-se un enfoc sistèmic. Hem de tenir en compte que per crear una organització basa en processos es requereix que els mateixos:
- Estiguin dissenyats en funció de la missió, els valors i l’estratègia de negoci
- Siguin eficients i confiables
- Permetin aconseguir els resultats esperats amb els recursos disponibles
- Siguin flexibles per a tenir capacitat d’adaptació
- Siguin mesurables mitjançant indicadors que permetin millorar
- Permetin la governabilitat: estructura, liderar, rols, responsabilitats, presa de decisions i el seguiment de la gestió.
Canvi estratègic: Desenvolupem programes per ajudar al canvi en les organitzacions per alinear-se amb els seus objectius estratègics
Cultura: Alinear accions, comportaments i sistemes organitzatius per a què la cultura s’alineï amb l’estratègia
Desenvolupament del lideratge: Assessorament i desenvolupament del lideratge a tots els nivells
Disseny organitzatiu: redisseny d’estructures organitzatives i sistemes de reporting
Efectivitat de la força de vendes: Conduir a la transformació de la força de vendes mitjançant estratègies innovadores en persones, processos i tecnologia.
Incrementar el desenvolupament humà i organitzacional mitjançant la optimització de processos
Gestió del canvi organitzacional: Desenvolupem i implementem una estratègia i pla de canvi que facilitin la transició de l’organització i les persones cap a un nou estat desitjat del negoci, considerant un enfoc sistèmic i una correcta alineació entre tots els elements organitzacional per a crear un ambient que permeti un canvi sostenible en el temps..